Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

söndag 12 juli 2015

Olustig dag

Idag har jag känt mig väldigt nere, varför vet jag inte och brukar inte heller veta varför jag plötsligt blir deprimerad och får ångest, det ryser i hela kroppen. Jag har tagit min behovsmedicin tre eller fyra gånger idag men dom har hjälpt föga. Jag hoppas verkligen att dom inte har börjat slta verka på mig, jag tar Temesta och Stesolid tillsammans och det har fungerat utmärkt, var och av sig själv funkar inte. Känns lite bättre nu, ligger och kollar på TV och väntar tills jag ska ta mina quetiapin och lergigan för sömnen. Men jag vill vara uppe någon timme till och hoppas att jag inte vaknar halv fem som jag brukar göra. För det första finns det inget att göra, och jag blir så trött på dagen eftersom jag inte får min sömn. Märkligt är att jag prtat med personer som tar quetiapin och blir inte ett dugg trött av dem. Jag tar tre*100mg på kvällen och två lergigan*2,50mg Det är alltid en balansgång, varar det här ett par dagar till får jag ringa min läkare eller besöka piva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar