Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

måndag 13 juli 2015

En bra dag

För omväxlings skull har det varit en skön och bra dag. Gick inte upp förrän kvart över sju och gjorde mina invanda rutiner. När klockan var halv elva tog jag bilen(det regnade) till Brohaga. Satt och läste tidningen och väntade på middagen, då ringde min kompis som bor strax utanför Sölvesborg om jag skulle komma. Visst, jag körde till honom efter middagen och hade min kamera med mig, inte för att ta foto, för att jag skulle få hans kamera stativ!☻Han har köpt ett nytt, men det jag fick var i nyskick, bara att man fick justera ena benet lite mer än dom andra två. Ska nu ta kvälls/nattfoto, det behövs stativ då eftersom det kan ta par tre sekunder, beroende hur mycket ljus det kommer in i kameran, och så länge kan man inte hålla kameran stilla. Sammanfattning, en jättebra dag, för en gångs skull, hoppas att det fortsätter så!☻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar