Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

tisdag 14 juli 2015

Dagarna ser likadana ut

Dag efter dag så är det detsamma som händer, börjar bli trött på det och mår sämre av det. Jag ska ha möte med AF FK och Arbetslivs Resurs men inte förrän den 21 Augusti!!! Mina dagar: Vaknar mellan halv fem och halv sju. Sätter på datorn och TV:n, brygger kaffe och kollar igenom mejlen, FaceBook och Twitter. När klockan är ungefär åtta till nio duschar jag och antingen cyklar med kameran, men motiven är få häromkring nu, och så blir det Brohaga, äter middag där sen kanske en cykeltur och hem i soffan! Får ta Temesta och Stesolid redan på morgonen och igen vid middags tid annars så mår jag skit. Kvällarna funkar rätt bra, ligger i soffan kollar på TV eller är på datorn. Tänker mycket nu på vilket, rent ut sagt, jävla liv man lever! Orka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar