Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

söndag 12 juli 2015

Sovit och sovit

Igår gick jag upp kvart över fem efter att varit vaken trekvart blev jag orolig och fick lite ångest. Satt på datorn och kaffe, väntade till Brohaga skulle öppna klockan nio. Åt brunch där klockan elva och blev fruktansvärt trött. Cyklade hem och la mig i soffan, sov par tre timmar och fick naturligtvis ångest över att jag sovit mitt på dagen. tog min behovsmedicin och mornade till mig lite. Hade ingen lust, men tog cykeln iallafall och kameran och cyklade ner till södertorg där sommaren i city är, på den lilla platsen förutom stora torg. jag var väl iväg en dryg timme, redigerade mina foton och la in dom i bloggen. Jag lade även till min blogg på Kristianstads kommuns hemsida, hoppas dom läser den. Sedan somnade jag igen. Vaknade tolv på natten, tog mina quetiapin och la mig igen. Jag drömde jättemycket och det var inga sköna drömmar, men jag fick några timmars sömn. Gick upp halv åtta och gjorde mina rutiner och cyklade faktiskt bort till Willys och köpte frallor, jag som aldrig brukar äta frukost. Denna trötthet har jag haft en längre tid nu, kan det bero på Voxran?
Om ni är intresserade vad jag skrivit till kommunen om sommaren i city och mina bilder kan se dom här: Sommaren i city

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar