Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

söndag 5 juli 2015

Bra dag tills nu

Jag gick upp klockan åtta i morse och gjorde mina rutiner. Vid halv nio var det duschen och sen ta kameran och cykla iväg till Hammarsjön för snok jakt, såg två men för snabba att fota. Jag var där två gånger, i förmiddags och sedan vid ett tiden hem, tömma kameran i datorn och iväg igen. När jag kom dit började mina tankerusningar, hade gått en lång sträcka från cykeln, jag ville bara hem, ta mina behovs tabletter och få väck tankerusningarna och ångesten som började att smyga på mig. Försökte att slappna av, det brukar hjälpa, men ville hem direkt! Kände mig rädd, vet inte vad jag var rädd för men känslan var verkligen obehaglig. Kom hem och tog mina tabletter, Temesta och Stesolid, och det lättade lite. Jag tyckte det var skönt och uppfriskande att vara ute, fattar inte varför jag blev så låg,kanske för mycket av det "goda"? Får bara hoppas att resten av dagen blir bättre än vad jag känner nu, även om det blivit lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar