Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

måndag 6 juli 2015

Mådde inte bra i morse

Jag vaknade halv sex och gick upp tio i sex. Gjorde mina rutiner och hoppade in i duschen. Sen kände jag ångesten komma, då hade jag varit uppe en dryg timme, skulle ta mina behovstabletter innan jag cyklade iväg till Hammarsjön. På något sätt, vet inte hur, glömde jag att ta dom ändå att jag mådde dåligt. Nere vid Hammarleden vid Hammarsjön gick jag längs kanten och letade efter ormar, klockan var bara åtta och det var lite kallt så hade ingen förhoppning, ville bara iväg för jag var rastlös och knde ångesten komma. När jag var där nere ville jag egentligen bara hem och ta min medicin, men jag gick ändå och försökte att leta. Men mina tankerusningar distraherade mig precis hela tiden för att leta, hade bara dom jäkla tankarna som snurrade i huvudet. Hade varit där i en timme och skulle cykla hem, men på hemvägen cyklade jag inom Brohaga och då kände jag mig lugnare för där var bara tre fyra stycken så det var inget liv, allt lugnt och sansat. Jag satt där till halv elva då cyklade jag ner till Hammarsjön igen och såg flera snokar! Fick fyra på bild, inga på "hela" ormar för dom låg med kroppen nära sina "grottor" Jag kom hem för en trekvart sedan och var då tvungen att ta dubbla Temesta och Stesolid, med en halvtimmes mellanrum, jag bara sjönk när jag kom hem.Nu mår jag mycket bättre,tackar att medicinen hjälpte. Om ni är intresserade av att se fotona kan ni se dem här: Snokar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar