Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

lördag 4 juli 2015

Lugn och underbar dag

Jag vaknade och mådde bra. Hade gjort upp planer igår kväll för dagen, och denna gången slog det igenom! Jag vaknade rätt tidigt, drack kaffe duschade och sen kameran och cykeln. Först till Brohaga en stund och pratade sedan en tre! timmars cykelfärd, först ut i naturen och sedan in till city. Har inte tagit någon behovsmedicin men känner att jag ska ta nu för jag har landat i soffan, jag som ville göra mer men vet inte vad. Det brukar vara så att jag tar Temesta och en Stesolid på eftermiddagen bär jag börjar bli rastlös, annars bryter ångesten och depressionen upp och det avskyr jag, som alla ni andra som mår psykiskt dåligt. Sammanfattning av dagen: Min bästa dag på, vet inte när! ☻Om ni är intresserade av att se fotona finns dom här: Ekenabben

1 kommentar:

  1. att du orkar cykla i den här värmen :P

    sv: blev frysta hallon ;)

    SvaraRadera