Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

lördag 4 juli 2015

Ny dag - känns bra

Jag vaknade upp vid halv sju tiden och gjorde mina rutiner, sätta på TV:n, datorn och brygga kaffe. Har nu druckit tre muggar och fortsätter att morna till mig, fortfarande trött. Igår hade jag planerat storslagna saker på att ge mig ut på cykelturer, men då kom tanken, imorgon kommer jag ha ångest och inte vilja göra något, för det blir alltid så när jag mår bra på kvällen och gör upp planer för morgondagen. Men idag känns det härligt, mår bra och ska snart hoppa in i duschen och ge mig ut på "upptäcks färd" med kameran. Blir säkert dom gamla vanliga ställena men där mår jag bra. Hoppas ni andra också delar känslan att må bra! ☻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar