Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

fredag 3 juli 2015

Små ord kan göra stor skillnad

Jag var rätt nere i morse när jag varit uppe i ungefär en timme. Jag hade ju som vanligt tagit min medicin, satt på kaffe, TV:n och datorn och kollat igenom mejlen. Plötsligt kom ångesten och depressionen över och in i mig som en storm. Jag började må riktigt dåligt och behovs medicinen hjälpte föga. Orkade iallafall skriva lite på Twitter och där fick jag sådant fint gensvar och stöd av @vivocalle så gråten kom och allt lättnade! TACK @vivocalle, du gjorde min dag! Jag kunde hoppa in i duschen, ta och cykla först till maxi och apoteket,3-4 km, hem, lämna matvarorna, ta kameran och cykla ut till Lillö, också ungefär samma sträcka och fota lite! ☻Vad små ord kan göra så stor skillnad! On ni är intresserade så finns foton här: Lillöborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar