Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

tisdag 7 juli 2015

Läkaren ringde mig ikväll

Jag har ju haft problem med sömnen och inte kunnat legat kvar så jag har varit uppe vid 5 tiden. Vad ska man då göra? Väntar tills det är medicindags men den ger inte den effekten den gjorde för ett tag sedan utan jag får kort efteråt fått tagit min behovsmedicin. Min läkare är en helt underbar och omtänksam människa och jag är verkligen glad att jag fått henne. Iallafall så kan jag ta Lergigan till natten och jag tar Voxra på morgonen, den ska jag nu också ta vid middagstid. Blodproven hade kommit också, alla värde, blodplättar, vita och röda, levern och njurarna var bra vitaminerna förutom B6 som jag ska öka på, och det räcker med att äta Broccoli, som jag tycker jättemycket om.  Jag önskar att ni alla som inte mår bra får en sådan underbar och omtänksam läkare som jag har, det är verkligen viktigt! Jag var i förmiddags och fotograferade ormar och fångade en! Är ni intresserade att se närbilder av en snok kan ni se den här: Fångade en snok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar