Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

fredag 31 juli 2015

Mått bra en hel vecka

Jag har mått bra en hel vecka och det har känts underbart. Visst, jag får ta min behovsmedicin par gånger om dagen, men vad gör väl det, dom hjälper mig att vara stabil, må bra och det är så skönt. Jag ska försöka konservera denna känslan jag har nu. Tänker tillbaka ibland när jag mådde som sämst för tre fyra månader sedan, det sitter inetsat i huvudet, försöker att se framåt, ta dagen som den kommer och det har fungerat! Mycket av mitt mående är min nya läkare som givit mig medicin som hjälper, har gått hos en annan läkare i många år, fått den ena medicinen efter den andra, det har bara varit lugnande och ångestdämpande som inte hjälpt. Jag vet inte hur många mediciner jag prövat men säkert ett tjugotal. Nu hoppas jag att det bara går åt ett håll, att bli bra och stanna just vid att må bra! ☻Jag kan diskutera och prata med folk, jag är egentligen en väldigt social människa, när jag mår bra.


1 kommentar:

  1. Vad skönt för dig att du har fått rätt medicin. Det är jobbigt det där att testa så många olika, Jag har också testat en del, men fick turen att hitta rätt väldigt snabbt.
    Hoppas att humöret håller sig!
    http://www.jagarbipolar.spotlife.se

    SvaraRadera