Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

lördag 25 juli 2015

Mått upp och ner

Har den senaste tiden haft en upp och nedgång med mitt mående. Mest har det varit nedåt men på kvällarna har jag känt mig bättre. Har inte orkat engagera mig så mycket, varken på Twitter eller FaceBook. Jag vaknar tidigt och tar min vanliga medicin men efter ett par timmar behöver jag ta min behovsmedicin, detsamma på eftermiddagen. Kvällarna är rätt sköna, när det börjar närma sig åtta snåret, känner mig kanske tryggare? Har varit såhär i drygt en vecka, inflikat med någon kommentar i den bipolära gruppen på FaceBook men inte mycket mer. Ska inte ha träff med AF, FK, min läkare och Arbetslivs Resurs 21 Augusti, lång tid att inte ha något alls att göra. Vädret tillåter inte heller någon fotografering men har varit ett par gånger och fotograferat när vädret har varit hyfsat. Mår mycket bättre av att komma ut, sitta här dagarna i ända är värdelöst, känner sig än sämre med ångest och deppad. Hoppas att det vänder nu för det har verkligen inte varit en rolig tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar