Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

torsdag 2 juli 2015

Tvätten klar, pressen avtog

Jag vet inte varför jag får sådan ångest när jag har en tid att passa, dock inte hos läkare eller FK. När jag var klar med tvätten, tog jag Temesta och en Stesolid och väntade en stund, sen så tog jag faktiskt kameran och cyklade ner till city, lilla torg. Där är det Italienska dagar idag och imorgon. Jag blev pigg av cykelturen och när jag kom hem visste jag inte vad jag ville, ville ju egentligen inte vara hemma, men vad ska jag ta vägen? Om ni är intresserade av att se fotona finns dom här: Italienska dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar