Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

söndag 13 september 2015

Arbetspröva

Imorgon ska jag börja arbetspröva, 2 timmar per dag. Det är FK och AF som vill att jag börjar så lågt jag skulle gärna jobba lite fler timmar, det känns som att man bara kommer dit och vänder. Har märkt att jag känt mig orolig, lite irriterad och på gränsen till ångest så jag har fått ta mina Temesta och Stesolid. Nu förstår jag varför, är orolig och nervös inför arbetsprövningen. Hoppas att allt går bra. Ska försöka få 4 timmar per dag i tre dagar, känns mer meningsfullt.

5 kommentarer:

  1. Jag vill säga, så härligt att börja jobba, och lycka till, det kommer att bli bra för dig tror jag. Ett steg i taget. Ta det i den takt du orkar. /Maria

    SvaraRadera