Kommentera

Ni som läser bloggen, ni får gärna kommentera vad jag skriver så att jag kan se det ur en annan synvinkel än min egen. Andras åsikter och tankar är berikande så man kan tänka i andra banor än sina invanda som kanske inte är det bästa. Era kommentarer kan förhoppningsvis få mig en tankeställare och kanske ändra mitt liv lite grann, det minsta kan ge mycket.

tisdag 8 september 2015

Blivit irriterad

Dom senaste dagarna har jag varit irriterad och kunnat slänga iväg ord som, du är så jävla dum i huvudet och annat. Jag har aldrig varit sådan, inte när jag var sjuk heller och idag med den nya medicinen så har jag mått bra. Var medlem i en grupp på Facebook som heter Bipolär sjukdom och dom senaste dagarna innan jag lämnade gruppen så var det ett jäkla tjafs om vad man kunde skriva eller inte. Det var par tre egotrippade narcissistiska tjejer som bara ville ha osämja och få utlopp för sitt hat. Det var inte en enda tråd som handlade om det gruppen är tillför, bipolär. Kan vara det också som ligger i bakhuvudet, gick ur gruppen för att jag började må dåligt av alla slagord och nedtryckande egotrippade människor som bara brydde om sig själva. Ingen av Administratörerna gjorde inte ett dugg ändå efter ha påpekat det och även genom meddelande. Hur gruppen är idag är nog det samma i tonläget. Från att vara en jättebra grupp blev det totalt kaos och anklagande, vidriga och kränkande inlägg som riktade sig mot andra i gruppen. Hade någon administratör tagit tag i det meddetsamma så hade allt lugnat sig innan det blev kaos.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar